رزرو هتل

رزرو هتل , رزرو هتل تبریز , رزرو هتل مشهد , رزرو هتل تهران , رزرو هتل شیراز , رزرو هتل آنلاین

رزرو هتل

رزرو هتل , رزرو هتل تبریز , رزرو هتل مشهد , رزرو هتل تهران , رزرو هتل شیراز , رزرو هتل آنلاین

خرید اینترنتی لباس

خرید اینترنتی لباس

یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 20:38

خرید اینترنتی لباس

یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 20:38

شلوار جین : خرید اینترنتی لباس


مهم هست ! شلوار جین مورد نظر شما چه مقدار زیبا و چشمگیر است، در صورتی که اندازه آن مناسب شما و نوع تیپ شما نباشد، جلوه ای زشت و ناپسند خواهند داشت. هنگام پوشیدن شلوار مطمئن شوید پاچه‌ها، کمر و شلوار کاملاً مناسب شما بوده است و برایتان تنگ نباشد. باید ظاهر شلوارهای جین را از پشت نیز ببینید تا مطمئن شوید شلوار مناسب شما است. اگر در این مورد اطمینان ندارید طرح‌های دیگر را انتخاب کنید.


از آنجایی که احتمال آب رفتن شلوارهای  آبی جین وجود دارد بهتر است در هنگام انتخاب مدلی را خریداری کنید که قد آن کمی بلند تر باشد.

شرایط نرمال پوشیدن را آزمایش کنید هنگامی که در فروشگاه ، شلوار جینی را امتحان می کنید مقداری در محیط فروشگاه قدم بزنید. چند بار بنشینید تا از راحتی شلوار اطمینان حاصل کنید.

دسته‌کلید، گوشی موبایل و کیف پول خود و وسایل دیگری را که همراه خود حمل میکنید نیز با شلوار جدید امتحان کنید.

شلوار جین جدید را حتما با کمربند امتحان کنید تا از نحوه قرار گیری آن بر روی کمر خود مطمئن شوید... علاوه بر کمر بند کفشی را که معمولا به پا میکنید نیز به همراه شلوار بپوشید تا مطمئن شوید با شلوار ها جین شما همخوانی داشته باشد و دم پای شلوار به‌طور مناسب و دلخواه بر روی کفش قرار بگیرد.

نگهداری و شستشوی / فروشگاه اینترنتی لباس

در اولین شستشو شلوار جین خود را تنها بشویید و در کنار لباس‌های دیگر قرار ندهید. در دفعات بعدی شستشو شلوار را پشت و رو بکنید تا هم رنگ آن حفظ شود و هم ظاهر آن تغییر زیادی نکند. برخی از مدل‌ها نیاز به شستشو با آب سرد دارند. در این مورد به اتیکت شلوار دقت کنید.

برای خشک کردن شلوارهای جین شسته شده همیشه از بند رخت استفاده کنید و از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده نکنید. شلوارهای جین را طوری بر روی بند رخت قرار دهید که هیچ قسمتی از آن تا خورده نباشد.خرید اینترنتی لباس

(0 لایک)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.